Punica 4

Copy the link

U jutro je zena otisla na posao, radi od 8 pa je krenula u 7, a ja radim od 9, ali sam nazvao da mi nije dobro, da imam temperaturu, i za blago cudo proslo mi je. Nabrzinu sam sam otisao u kupatilo, otusirao se , obukao sam hlace, ali ovaj put bez bokserica. Kad sam dosao do punice, vrata su bila zakljucana, pozvonio sam, a ona se pojavi na verandi u kucnoj haljini,vidje da sam ja, onda mi se nasmjesi, udje nazad u kucu i pojavi se za par trenutaka, imala je kuhinjsku pregacu preko sebe, otkljuca mi vrata, ja udjoh a ona krenu prema hodniku, ja tek onda vidjeh da nema nista ispod. Ludilo, prodje mi kroz glavu, ovo ce biti ludo jutro i zakljuca vrata iza sebe. Usao sam i sjeo u dnevnu, oprsti, nisam stigla pospremiti stol, a na njemu je samo bila jedna salica kave i pepeljara, onda dodje do stola, meni okrenuta ledjima, sagnu se i kao poce cistiti stol. Ja je njezno primi rukom za bedru, punice,treba li stogod pomoc, upita je, a ne, ne treba, odgovori ona, samo zelim da je sve cisto kad ti dodjes, i pogleda me preko ramena. Onda uze salicu i pepeljaru i polako ode prema kuhinji, a ja sam gledao za njom. Kad se vratila, donijela je cistu pepeljaru i meni okrenuta ledjima stavi je na stol, ja je primi za bokove, poljubi je u guzu i privukoh je sebi, tako da mi je sjela u krilo. Ides zete, sta si se privatio stare, a jednom me rukom zagrli oko vrata. Ja je poljubi po vratu, popaljen sam od jucer, rekoh joj, danas ste najebali, rekoh i zadignu joj pregacu, podraga je po pici koja je bila frisko obrijana, ostavila je samo jednu crticu po sredini. Za tebe sam se sredila malo, sapnu mi, jel ti se svidja, dok mi se guzom „ gnjezdila“ na kurcu. Pelijepo, rekoh joj, i rasiri joj noge, tako da ih je digla na trosjed, poce je maziti po pici, i polako joj stavi jedan prst, a ona me poce ljubiti po licu.
Izvadio bi prst iz pice i cijelom rukom je mazio, onda bijoj se igrao sa klitacem, pa bi joj stavio jedan prst, pa onda i drugi u picu. Bila je sva mokra, stvarno ti se svidja kako sam se sredila, to je bio vise kao zakljucak nego kao pitanje, govorila je ljubeci me. Majko moja kako ti se dignuo, mogu ti ga malo popusiti, upita me ona, da ga izvadimo iz tih hlaca, moze, odgovori joj, ali ne ovdje, rekoh i poljubi je. Ona mi maknu ruku od pice, ustade naglo, pruzi mi ruku, dodji rece i krenu ispred mene. Usli smo u njihovu spavacu, ona skide pregacu sa sebe, ja je ledjima privukoh sebi i uze je maziti po grudima i ljubiti po vratu, a ona se guzom nasloni na kurac. Jesi ovo htio, upita me, da me imas u mojoj spavacoj, jesam, odgovori joj, okrenu je prema sebi, poljubi je i njezno je gurnu na krevet. Ona sjede na rub, a ja poce otko*avati hlace, a ona je samo sjedila i gledala u mene. Polako skinuh hlace , onda majicu i polako joj se priblizi, ona me uze ljubiti po trbuhu i tijelu a rukama me poce maziti po ledjima. Lezite, rekoh joj, ona me pogleda, poljubi me jos jednom u trbuh i leze na krevet, ja se polako pope na krevet, opkoracije i polako se spusti do nje, stavio sam joj ga medju sise, a ona ih je primila sa strana i polako mi ga mazila sa njima. Svidjaju ti se, upita me, misleci na svoje grudi, i te kako, obozavam ih, i poce joj prstima maziti bradavice. Daj mi ga u usta, vidi kako je natekao, daj mi ga, ja joj se nasmjesi, nisam cuo carobne rijeci, rekoh joj, ona me pogleda i nasmjesi mi se, molim te daj mi ga u usta, nije ni zavrsila a ja sam joj vec glavic stavio , poce ga cuclati i lizati. Ja joj se priblizi do glave, tako da joj ga mogu lakse stavljati i primi je iza za glavu. Jeste za malo jebanja u usta, upita je, a ona samo potvrdno promumla. Otvorila je usta koliko je mogla, a ja joj ga poce nabijati, par puta se zagrcnula, ali nisam previse obracao paznju na to, nego sam je jebao u usta, nabijao sam joj glavu na kurac, ono sto se kaze divljacki. Nakon nekog vremena pusti joj glavu, ona samo leze na krevet i par puta duboko udahnu da dodje do zraka, manijak, manijak, ponavljala je sa osmjehom na ustima.
Bez rijeci ustadoh, kleknu ispred nje , rasiri joj noge i stavi ih na ramena, a ona je samo zabacila glavu u nazad i uzivala. Onda uze kurac u ruku, malo ga ovlazi i par puta cijlom duzinom prodjoh preko pice, ona je malo podigla glavu i gledala me, ja joj namignu i odma joj ga stavi cijelog. Kako joj je usao, ona samo zabaciglavu u nazad i tiho jauknu. Ja joj noge priblizi do njenog tijela, ona ih primi rukama ispod koljena i rasiri ih. Ja ga izvadi i onda joj ga opet cijelog vrati, tako da su je jaja lupala po guzi, tako sam ponovio par puta. Onda je poce polako jebati a palcem joj poce maziti klitac. Volim obrijane pice, rekoh joj, obozavam, i pogleda je u oci, za tebe ce odsad biti uvijek sredjena, za tebe i tvoj kurac, govorila mi je. Polako sam je jebao, pri svakom mom ulasku ona je lagano zastenjala, mazio sam je po pici, grudima, prsti su mi sarali svugdje po njenom tijelu. Nakon nekog vremena izvadi joj ga, dodjite, rekoh joj, hocu da se sami nabijate, uzeo sam jastuk i naslonio ga na rub kreveta, tako da sam bio u polusjedecem polozaju. Ona prvo kleknu ispred mene, poljubi ga dva tri puta i onda ga stavi u usta, par puta ga obliza, oprosti, morala sam malo, rece i opkoraci me, uze ga u ruku i namjesti ga na picu, onda sjede polako na njega. Kad je sjela do kraja, ostala je tako sjediti otvorenih usta i gledala me u oci, ja je priblizi sebi i poljubi je. Onda ona stavi glavu na moje rame i poce ubrzano disati, pocela me ljubiti po vratu i ljubiti mi uho, kako je natekao, majko moja kako je natekao, saptala je. Ruke sam spustio do njene guze i primio je sa obadvije ruke i poceo je polako pridizati i spustati, a ona se naslonila na mene i tiho stenjala. Onda me pogleda i dade mi jedan dugi poljubac, ljubli smo se samo jezicima, a ona se pocela polako sama nabijati, a ja sam je mazio po guzi. Onda je malo odgurnu od sebe tako da se ispravila na meni, ona zabaci malo glavu u nazad a ja je poce maziti po grudima, stiskao sam ih, mazio, igrao se sa bradavicama. Koje sise imate, govorio sam joj kroz zube, a ona bi me pogledala lizuci ili grizuci si usnicu. Svidjaju ti se, upita me, i te kako, rekoh i primi ih u ruke, onda joj se priblizi i poce ih ljubiti, lizati i grickati bradavice, koje su bile natekle. Onda sam je poceo ljubiti po vratu, a grudi joj nisam ispustao iz ruku. Ona me onda pogleda, rasturas me u mom krevetu, rasturas, govorila je, sjetite se ovog kad budete isli spavati, govorio sam dok sam joj ljubio grudi, sjetite se ovog dok vas muz bude jebao u krevetu, a ona me samo gledala i nabijala. Pocela je glasnije disati, ispustila je koji glasniji jauk, mogla je jer nas nitko nije mogao cuti, svrsavam, svrsavam, govorila je gledajuci me, onda se odjenom nabila do kraja, otvorila usta i glasno jauknula, smirila se i pocela tresti, samo me je gledala, onda klonu na mene i poce me njezno ljubiti po vratu.
Sjedila je tako mirno na njemu, meni u krilu, ljubila me , onda me pogleda, sreco moja, moram malo odmoriti, rece i polako se pridize i samo leze na krevet, digla je ruke iznad glave i ubrzano disala. Ja sam legao na bok i vrhovima prstiju je dirao po vratu i njezno preko grudi prelazio sa njima, sve do trbuha i onda nazad. Ona me pogleda , onda zatvori oci , uzivala je u mom mazenju, samo je polako disala. Ja sam je gledao i polako je mazio, ona onda spusti ruke do tijela, kako sam bio blizu nje, kad je spustila ruku dodirnula mi ga je, onda ga primi u ruku i polako pomazi. Otvori oci i pogleda me, ne mogu vjerovat da ti je jos ovako dignut, nije nista pao, nisi normalan, rece mi i nasmjesi se. Ja sam navikla da kad hocu jos moram da ga dizem barem jedno petnaestak minuta, a vidi ovog tvog, on odmah spreman, rece i pridize se i poljubi me. Kako to mislite da ga dizete, zar ima nekom kome se ne bi dignuo na vas, rekoh joj dok sam joj polako milovao grudi. E sinko, nisu svi muskarci kao ti, da im tako stoji, onda mi ga pomazi rukom cijelom duzinom, a bogami i nemaju ovolikog. Sa onim mladjim nisam imala problema, i njemu je bio stalno dignut, al onaj drugi i ovaj moj, cim se umore, ja moram da ih obradjujem. Jos mi niste rekli nista o tom drugom, onom kojem sam vas oteo, nasmija joj se i poljubi je, lakse malo, rece ona, ja imam muza, tvog punca , za*i zaboravio, pored vas ovako gole sve zaboravim, nasmjesi joj se i opet je poljubi. Da cujem obecali ste mi rec, ona me pogleda i leze na bok prema meni, lagano mi je rukom prelazila preko trbuha , pa njezno me mazila poglavicu, manijace jedan, priblizi mi se i poljubi me. On je mehanicar, kod njega godinama vodimo auto na servis, kod njega doma u garazi, godiste ti je od punca. Svaki put kad bi odveli auto on bi mi nesto njezno dobacio, dok onaj moj nije bio u blizni, i uvijek me gledao onim vasim muskim pogledom, rece i nasmija se. Onim sad bi vas ja drage volje, rekoh joj, da tim pogledom, odgovri ona, i nastavi, prije par godina, punac ti je imao sluzbeno auto, a ja sam vozila ovaj nas. Jedno jutro ja krenula na plac i auto pocelo stekat, zvala sam ovog svog, a on mi kaze da zovem mehanicara, da on ne zna sta b to moglo biti. Ja onako ljuta odem do njega, bilo je proljece, imala sam kosulju i haljinu na sebii , cim me je vidio obradovao mi se, o pa odkud vi , upita me i primi mi ruku onu svojom rucerdom. On je krupan, usvari malo deblji, visok je, i ima ruke stvarno velike, tako da je moja ruka nestala u njegovoj. Objasnila sam mu da mi auto nesto steka, da nije kako treba, a on je popravlajo neki auto upravo, pa sam ga uzela moliti da pogleda mog jer moram na plac. Nevoljko je pristao, morao je onaj auto maknut sa , onog kanala, jel se tako kaze, upita me, onda je stavio moj auto na taj kanal i usao ispod. Izasao je dosta brzo, rekao je da je otisao neki dio, i da ce trebat da ga promjeni, pa da ostavim auto na dan dva, a on ce me nazvati kad bude gotov.Dok je to govorio polako mi je prilazio blize, tako da sam ja bila vec naslonjena na auto kad mi se priblizio na jedno 10-tak centimetara.
Da ste vi moji ne bi vozili ovaku kramu, rece mi, ja mu se nasmjesi, ali nisam, i imam ovu kramu, odgovorih mu, a on me pogleda. Danas bas lijepo izgledate, rece i rukom mi prodje kroz kosu, moram priznati da sam se bila malo trznula, iznenadio me tim pokretom ruke. Ne bojte se, necu vam nista, boze moj sto ste vi zene cudne, musko vas hoce malo podragat i vi se odmah trzate, rece i odmaknu se , polako krenu prema vratima garaze. Oprosti, rekoh mu, iznenadio si me, pa sam se zato trznula, on zastade i pogleda me, ja mu se nasmjesi, vjeruj mi, u tom trenu nisam stavrno mislila imati nista sa njim, samo mi je to izletilo onako , sto sam mu rekla. On me pogleda, nasmjesi mi se i pritvori vrata garaze, onda mi se opet priblizi, i dodje skroz do mene, ja sam se bila ukocila, nisam znala sta bi, a njegova ruka mi je vec bila na butini i polako pocela kliziti prema gore zadizuci mi suknju polako. Onda mi se priblizio i pokusao da me poljubi, ja mu nisam odgovorila poljubcem, on me pogleda, rukom mi njezno podize bradu i dade mi opet poljubac, kojeg sam ovog puta prihvatila. Polako sam prebacila ruku preko njegovog ramena, a on je u medjuvremenu zavukao ruku skroz do mojih gacica, onda mi malo rasiri noge i poce mi maziti picu preko njih. Kad me je presto ljubiti, pogleda me, i zavuce mi ruku u gacice, lijepo, rece kad je osjetio da sam vlazna, i opet me poljubi, i stavi mi onaj svoj debeli prst u picu. Uzdahnula sam, sta je, rece mi, izmedju poljubaca, pase ti ovaj moj prst, a ja sam grizla doljnu usnu. Onda ga zagrli sa obadvije ruke i poceli smo se divlajcki ljubiti. Onda on izvadi prst iz pice, i odmaknu se malo od mene, rasko*aj kosulju, rece mi, ja ga pogleda i rasko*a je, a on onda pridje, i samo mi spusti grudnjak prema dole. Uuu , fino, rece opet i poce me ljubiti po grudima, stiskao ih je onim svojim rukama, nije bio ni malo njezan, ali mi je nekako odgovarala ta njegova sirovost. Primila sam ga za glavu i mazila je, a on mi je lizao i grickao bradavice. Onda me primi za ruku i odvede do pocetka haube, poljubi me jos jednom i zadize mi suknju, onda se malo sagnu i spusti mi gacice do poda, ja ih spusti sa gleznjeva, i rasiri noge, a on opet vrati ruku na picu i poce mi je maziti. Ovlazi pljuvackom dva prsta i stavi mi ih u picu, ja sam se pridigla na rub haube, a on je sa ta dvoja prsta poceo polako da me jebe. Ljubila sam ga, grizla mu blago jezik, rukom sam ga primila za kurac preko kombinezona koji je imao na sebi. Daj mi ga, sapnula sam, on mi se nasmjesi, i slobodnom rukom samo skide one naramenica sa onih gumba, odmah mu je spao na pod. Ja mu zavukoh ruku u bokserice, mazila sam mu ga, stiskala, mjesala mu jaja. To, to, govorio je kroz zube, a ja sam mu lizala uho i grickala ga,mogu ga iz blizeg vidjeti, sapnula sam mu, kako blizu, upita me i izvadi prste iz pice. Ovako blize, rekoh mu i malo ga odgurnu i kleknu ispred njega, bio je malo oporog mirisa, ali tomi nije smetalo, odmah sam ga stavila u usta i pocela mu ga lizati i cuclati. Pusila sam mu ga divlje, jer je cijela situacija bila takva, stavila bi mu ga do kraja, rukama ga primila za guzu, i onda se probala na njega nabiti jos vise, a on me drzao za kosu i „pomagao“ mi u nabijanju.
Onda me primi za ramena i podize me, prisloni me opet na rub haube i dize mi jednu nogu gore, bez i kakvog okolisanja odmah mi ga je stavio , poprilicno grubo, ja se malo trznu a on me poce ljubiti i nabijati na njega. Ljubio me po vratu a rukom mazio po grudima, stiskao ih, zavrtao mi je bradavice, kako si topla, rece mi, zeljna si kurca, priznaj, jesam, jesam tvoga kurca sam zeljna, odgovori mu, a sta sam mu mogla rec drugo, da nisam da se karam sve u sesnaest, pa da ga razocaram. Onda mi je podigao i drugu nogu, drzeci me za bedra, gledaj kako ti ulazi, rece, i ja sam gledala kako njegov kurac nestaje u mojoj pici.Nakon nekog vremena sam ga zagrlila, jebi me, jebi me, govorila sam mu, ljubila sam ga, moram priznat da sam bas uzivala. Hocu da te jebem otpozadi, da ti vidim ovu tvoju lijepu guzu, rece mi i izvadi mi ga. Onda mi spusti noge na pod, ja krenu da se okrenem, a on me primi i priblizi sebi i poce me opet ljubiti. Ja ga pogleda i kleknu ispred njega, moram priznat da mu je bio lijepo natekao, kurac mu je isao malo prema gore, isaran zilama, sto prvi put i nisam bas bila dobro primjetila. Odmah sam ga stavila cijelog u usta, tako da sam se zagrcnula, izvadi ga da dodjem do zraka, a on me primi za glavu i odmah mi ga vrati u usta. Jebote pa tebi su i usta vrela, rece mi, a ja sam ga gledala u oci, sto ga je pravo palilo, je*am u ustima osjetila da mu je jos natekao. Onda mu ga izvadi iz usta, poljubi mu glavic i jezikom par puta prdjoh prko rupice na njemu, ustadoh i poljubi ga, onda se malo odmaknu od njega, zadignuh suknju, okrenu mu ledja i naguzi se drzeci se rukama za auto. On mi pridje sa strane i poce maziti guzu, uh kako dobra guza, znao sam da je dobra ali ovako, rece i rukama me poce maziti po njoj. Razdvajao je, mazio i stiskao mi guzove, onda onim svojim velikim prstom predje preko rupice pa sve do pice, stavi vrh prsta u picu pa opet predje preko rupice.
Posto je primjetio da ne govorim nista protiv kad mi je prelazio preko nje tu malo zastade sa prstom, i poce me maziti po njoj, a onda mi stavi samo vrh prsta unutra, ja samo tiho uzdahnu, jer mi je bas pasalo. Ovo je fenomenalno, rece on i stavi mi gotovo cijeli prst u guzu, sta je fenomenalno, upita ga ja stenjajuci, dok mi je poceo polako prst vadit pa opet vracat u guzu. Prvo to sto imas ovako lijepu guzu, drugo sto si naguzena pored mene, a trece, rece i izvadi mi polako prst iz guze, stade iza mene i nasloni mi glavic na rupicu, a trece je to sto cu sad da te jebem u guzu, rece i stavi mi ga, odmah mi ga stavi do kraja, tako da sam mu jaja osjetila kako me lupaju po pici. Primio me za bokove i nabijao, stenjala sam, a on mi ga je svaki put nabio do kraja. Onda me jednom rukom primi za kosu i pridize mi glavu, i prinese mi dva prsta do usta, odmah sam ih uzela lizati i cuclati, kao da mi je kurac u ustima. Diraj se po picki, rece mi, mazi je, ja ga poslusa i odmah ruku prineso do pice i poce je maziti, stavila sam si jedan prst i mazila se. To , to, govorio je stavljajuci mi prste dublje u usta, a ja bi sa vremena na vrijeme rukom primila jaja i pomazila ih, a onda vratila ruku nazad na picu. Onda mi je maknuo ruku od usta i primi me za guzu, da vidim kako ti ulazi,rece i razmaknu mi guzu da bolje vidi kako mu ulazi u mene. Osjetila sam da cu svrsiti, svrsavam, svrsavam, govorila sam mu, ne mici ruku, i ja sam blizu, rece mi i ja se nastavi maziti po pici , a on mi ga je divljacki nabijao, svaki put bi me malo podigao sa poda kad bi ga stavio do kraja. Ja sam svrsila prije njega nekih par trenutaka, a onda je on poceo svrsavati, u zivotu nisam osjetila da je *ko tako puno svrsio u mene, a to je trajalo, kao da nije bio svrsio godinu dana. Onda mi ga izvadi, okrenu me , pridize i posjede na rub auta, poceo me ljubiti, a kurac mu je bio na mom trbuhu, osjetila sam kako je vlazan od svrsavanja, ruke su mu setale po mom tijelu, ja ga primi za kurac i par puta mu ga podrka, a onda sam mu mazila glavic. Ides sto je ovo bilo dobro, rece on nakon nekog vremena, hvala, rekoh mu, bio si savrsen, laskala sam mu, a bogami mozes puno svrsiti, rekoh i poljubi ga. Jos smo se neko vrijeme mazili i ljubili, onda me spusti sa auta, ja mu ga pomazi jos jednom, on mi pomoze da se obucem, nakon cega se i on obukao. Onda majstore kad da dodjem po auto, upita ga gledajuci ga ispod oka, odmah sutra, i ako ne bude gotov dodjite da vidimo sta fali od djelova, rece smijuci mi se. Kako se nisam imala cim vratiti nazad on mi je dao nekog opela iz dvorista, pri ulasku u auto, on me podraga po guzi, dodjes onda sutra, sapnu mi , naravno, rekoh mu i polako sam otisla.